موهای زائد را با چه روشی از بین ببریم؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
موهای زائد را با چه روشی از بین ببریم؟
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمطالب علمی و پزشکیموهای زائد را با چه روشی از بین ببریم؟

تعداد بازدید : 577
نویسنده پیام
modirepayamesalamat آفلاین
کاربر انجمن

ارسال‌ها : 1
عضويت : 2 /6 /1397
سن : 30
موهای زائد را با چه روشی از بین ببریم؟
یک متخصص پوست و مو تاکید کرد: «جهت از بین بردن موهای زاید با استفاده از تیغ تاکید بر عدم استفاده از تیغ در جهت خلاف رویش موها است چرا که موجب ایجاد موهای زیرپوستی و بروز جوش های التهابی می شود.»



دکتر محمد رضوانی در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«برای از بین بردن موهای زائد می توان از دو روش موقت و دائمی استفاده کرد.
از بین بردن موهای زاید از طریق روش موقت در واقع شامل همان روش استفاده از تیغ، اپیلاسیون یا کندن موها و نیز روش موزدایی با استفاده از مواد شیمیایی است.»
وی ادامه داد:«جهت از بین بردن موهای زاید با استفاده از تیغ تاکید بر عدم استفاده از تیغ در جهت خلاف رویش موها است چرا که موجب ایجاد موهای زیرپوستی و بروز جوش های التهابی می شود که در نتیجه لکه هایی بر روی پوست فرد ایجاد می شود.
استفاده از روش اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زاید در افرادی که موهای فر و یا پوست بسیار نرم نداشته باشند مشکلی ایجاد نمی کند اما استفاده از این روش برای افرادی که موهای پیچ خورده دارند موجب ایجاد موهای زیرپوستی در فرد می شود و استفاده از مواد شیمیایی نیز برای افرادی که پوست حساسی ندارند روش مناسبی جهت از بین بردن موهای زاید است. »


جمعه 02 شهریور 1397 - 10:33
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ